Az esküvői bevonuló zene megválasztása nagyon fontos, megadja az egész esemény hangulatát. A menyasszonynak nyilván nagyon fontos casino bonuses and offers, hogy élete legnagyobb napján milyen zenére lépked párja felé.

Nehéz kérdés a zeneválasztás, hiszen elsőre nem biztos, hogy rengeteg az alkalomra megfelelő szám jut eszünkbe. El kell dönteni azt is, hogy instrumentális vagy énekszóval kísért zenét szeretnénk, illetve a zeneszám műfáját is ki kell gondolni. Sokan a klasszikus vonalat szeretnék követni, mások azonban szakítanának a hagyományokkal és inkább az újdonságok felé nyitnának.
Az is egy fontos szempont, hogy egyet kell értenie a házasulandó pár tagjainak a tökéletes zenét illetően. Elmondható tehát, hogy egy eléggé összetett feladat a megfelelő bevonuló zene megtalálása.
Nézzük meg, hogy milyen ismert, szokványosabb és milyen kevéssé ismert az alkalomhoz illő zenéket ismerünk mi, reméljük, hogy ezek között mindannyian találtok nektek tetsző zenéket.
Elmondható egyébként itt is, mint az esküvői szervezkedés sok más részénél még, hogy nincsenek szabályok! A lényeg, hogy az a két ember, akikről ez a nagy nap szól, elégedett legyen a választással és jó hangulatban, elégedetten töltse el ez a pár percet, amíg a megálmodott zeneszámra bevonul.
Nézzük a listát:
Klasszikus esküvői bevonuló zene
A klasszikus zenéket preferálóknak szól ez a rész. Igyekeztünk úgy összeállítani a darabokat, hogy a már ronggyá ismételt zenék mellett olyanok is legyenek benne, amiket talán nem mindenki ismer, hiszen a klasszikus darabokból is rengeteg van!
Ludwig van Beethoven, Danish String Quartet – String Quartet No.13. in B-Flat Major, Op.130:5. Cavatina. Adagio molto espressivo
Dmitri Shostakovich, Piers lane, Tasmin Little – The Gadfly Suite, OP.97a:VIII.Romance
Franz Shubert, Liszt Ferenc, Khatia Buniatishvili – Standchen, S.560 (Trans. from Schwanwegesang No. 4, D. 957)
Ludovico Einaudi – Cold Wind Var.2-Day 7
Claude Debussy, Martin Jones – Clair de Lune, L.32
Henry Mancini – Moon River
Ludwig van Beethoven – Bagatelle No. 25 in A minor, WoO59, „Für Elise”
Instrumentális esküvői bevonuló zene
A lista ezen része egy kicsit modernebb, mint az előző, a klasszikus darabokat felvonultató volt. Az instrumentális zene nélkülözi az énekszót, így biztosak lehetünk benne, hogy hatása nem lesz bántó, tényleg csak egy gyönyörű aláfestésként szolgál a vőlegény felé vezető úton. Itt is rendkívül nagy az a tartomány, amiből kimazsolázgattuk az általunk legszebbnek megítélt számokat.
Max Richter-Departure
Andrea Morricone, Ennio Morricone, The Belgrade Film Orchestra, William Joseph, William Ross – Cinema Paradiso
Philip Glass-Etude No.2
Nils Frahm – Ambre
David Wenngren, Library Tapes – Running by the roads, Running by the fields- Solo Piano Version
Nils Frahm – Them
Aphex Twin – Avril 14th
Air – Alone in Kyoto
Stanley Myers, Lars Hannibal – Cavatina (From „The Deer Hunter”)
Joep Beving – Sleeping Lotus
Ólafur Arnalds – Happines Does Not Wait (Original Mix)
Sigur Ros – Untitled #3 Samskyeti
Jóhann Jóhansson – The Theory of Everything
Ólafur Arnalds, Nils Frahm – 20:17
Akira Kosemura – DNA
Mogwai – Helicon 1
Modern dalok
Ez a válogatás a hagyományokkal abszolút szakítani vágyóknak szól! A lista ezen része leginkább XI. századi számokat tartalma.
Ez az új irányzat egyébként egyre népszerűbb, nem is véletlenül, hiszen az úgymond modern zenék között is találkozhatunk gyönyörű, egy esküvői bevonuláshoz teljesen passzoló darabokkal!
Beyonce – Ave Maria
Beyonce – Halo
Flight Facilities, Christine Hoberg – Clair De Lune
Explosions In The Sky – Your Hand in Mine
Sufjan Stevens – Mystery of Love
Brooke Wagonner – Fresh Pair of Eyes
John Legend – All of me
Peter Gabriel – The Book of Love
David Gray – This Year’s Love
Depfoth Goth – Feel Real
Cat Power – Sea of Love
Bon Iver – Re:Stacks
Milyen egy hagyományos esküvői bevonulás?
A kialakult hagyományoknak megfelelően először a násznép vonul be, majd a vőlegény és karján édesanyja. Az édesanya távolléte esetén egy másik női hozzátartozó a kísérő.
Ezután a tanúk vonulnak be, akik után rögtön jönnek a koszorúslányok is. Ha van ilyen (nem minden esküvőn tartják ezt a szokást) utánuk jönnek a gyermekek, a gyűrűt vivő kisfiú és a virágszirmokat szóró kislány(ok).
A segédkező gyerekek után már a menyasszony következik, aki édesapjába karolva vonul be. Az édesapa távolléte esetén itt is ugyanaz a bevett szokás, mint a vőlegénynél, ilyenkor egy másik férfi hozzátartozó kíséri.

Sokszor az előzőekben leírtaktól eltérően történik a bevonulás. Sok esetben a menyasszony és a vőlegény például mindkét szülőjébe karolva érkezik meg a templomba vagy a házasságkötés helyszínére. Amit mindig kihangsúlyozunk, azt most is szeretnénk, olyan bevonulási formát válasszunk, amivel komfortosan érezzünk magunkat. Ha úgy érezzük, hogy mindkét szülőnk karján vonulnánk be például, akkor legyen így! A párnak kell kiválasztani, hogy nekik mi a legmegfelelőbb ezen a különleges napon!
Hány esküvői bevonuló zenére van szükség?
A menyasszony bevonulása mellett a násznép bevonulása alatt is szokott szólni valamilyen zene. Persze ez megint választás kérdése, hogy mi a saját esküvőnkön ezt így szeretnénk-e, de ha igen, akkor minimum 2 számot válasszunk!
Az esküvői bevonuló zenével kapcsolatban ezeket kell átgondolni

-Helyszín felmérése, tájékozódás- Milyen a hangosítás, hogyan szól a kiválasztott zene a térben, van-e bármilyen a zenéhez kötődő szabály a helyen stb.
-Kísérők számának egyeztetése
-Lesznek-e koszorúslányok? Ha igen hányan?
-Lesznek egy gyermekek, akik virágot szórnak, viszik a gyűrűket? (ebben az esetben változhat a zenék száma, a bevonulás menete)